Клієнт приходив в автосалон і виїжджав на маршрут, здавалося б, звичайного тест-драйву. Раптом, DS 7 Crossback оточував кортеж з автомобілів охорони, спеціальних автомобілів, які виглядають як справжні портульні авто, а також відео-операторів. При цьому рух на дорозі не перекривався, що робило кортеж дійсно європейським. Так DS Automobiles показують, що власникам DS 7 Crossback варто звикати до уваги за кермом преміального кросовера. Все це дає водієві можливість відчути себе не просто важливою персоною, а навіть президентом за кермом DS 7 Crossback. Цей проект був реалізований спільними зусиллями відділу комунікацій і діджиталу та його керівника Аліни Коси разом із рекламним агентством Mingineer і завдяки злагодженій роботі вдалося досягти вершини та потрапити до ТОП Effie Awards Ukraine.
Пропонуємо і вам подивитися мікрофільм, як проходив «Президентський тест-драйв» офіційному каналі DS Automobiles.
Андрій Чабанов, маркетинговий директор представництва Бренду DS Automobiles в Україні: «Чи вміють спецпроекти продавати? Цим питанням задається майже кожен маркетолог. Багато хто знає, що без прямої знижки або комунікації про найнижчу в сегменті ціну, автомобіль продати важко. Але чи можна зробити щось особливе, що не передбачає дисконтування ціни товару та підкреслить його унікальність?
Команда DS Automobiles знайшла рішення для цього завдання і реалізувала по-справжньому непростий проект на консервативному ринку з продажу нових автомобілів. Цим проектом маркетологи Бренду підкреслили той факт, що тест-драйв є обов’язковим кроком у клієнтському шляху, а у преміального Бренду він має проходити виключно на найвищому рівні. В результаті команді вдалося досягти не тільки піар-показників, а й сконвертувати потенційних клієнтів у реальні контракти. Саме за це ця рекламна кампанія і була відзначена премією за ефективність Effie Awards».
Перебуваючи за кермом автомобілів Бренду DS Automobiles, ви завжди будете почуватися по-президентськи і незмінно привертатиме увагу оточуючих. Приходьте на тест-драйв до найближчого дилера і переконайтесь у цьому особисто. Бренд DS Automobiles з моменту заснування ставив перед собою завдання не просто випускати та продавати автомобілі, а й приносити новий досвід та нові враження від занурення у вишуканий автомобільний світ. Сьогодні Бренд DS Automobiles має ряд пропозицій та програм, які покликані зробити життя клієнта максимально комфортним починаючи зі знайомства з Брендом та автомобілем, та продовжуючи протягом усієї експлуатації. Так, був запущений DS Store в Україні — новий сервіс, де потенційний покупець може побачити весь склад автомобілів DS, доступних в Україні, та одразу оформити замовлення на бажаний автомобіль.
Обираючи автомобілі Бренду DS Automobiles — ви обираєте президентську розкіш і французький шик, а це саме те, що ви заслуговуєте.
Над проектом працювали: DS Automobiles Ukraine, Mindgineer, InPrime, Promo Pictures.