156 к. с.
Максимальна потужність
25 хв
на заряджання
від 20 до 80 %
МАКС. ПОТУЖНІСТЬ
156 к. с.
(115 кВт)
від 25хв
НА ПЕРЕЗАРЯДКУ
до 20-80 % (на швидкісній зарядній станції в 100 кВт)
Силовий агрегат
DS 3 E-Tense представлено в одній модифікацій: електромобіль:
- електродвигун на 156 к. с.
Інтер’єр салону
Майстерність та увага до деталей




Завдяки безключовому доступу ви потрапите до насиченого електронікою місця водія. На кермі DS 3, що обтягнуте шкірою Mistral, передбачено цілу низку елементів керування, що полегшують доступ до систем допомоги водієві та дозволяють змінювати передачі.
Центральний HD-екран з діагоналлю 10,3 дюйма має глянсове оформлення, на цифровій панелі приладів передбачена елегантна графіка, а ергономічні елементи керування ідеально вписані у простір навколо водія, спрощуючи зчитування даних про поїздки.

Насолодіться новітніми цифровими можливостями за допомогою інформаційно-розважальної системи DS IRIS. Ця нова інформаційна екосистема, що інтуїтивно зрозуміла у використанні та може бути повністю налаштована так, як вам зручно, надасть вам доступ до всіх функцій за допомогою ярликів на великому центральному екрані з діагоналлю 10,3 дюйма.

Спроектований як театральний зал салон DS 3 забезпечить вам ефект присутності та винятковий звук під час прослуховування аудіозаписів. Завдяки 12 гучномовцям звуковідтворювальної системи FOCAL ELECTRA®, що розташовані у стратегічних точках салону, ви отримаєте точне, збалансоване та напрочуд багате звучання.
Юридична інформація
¹ Наведені дані щодо споживання пального, вмісту CO₂ у відпрацьованих газах та запасу ходу відповідають нормативам випробування нових автомобілів за циклом WLTP, що був впроваджений від 1 вересня 2018 року. Цикл WLTP став на заміну Новому європейському їздовому циклу (NEDC), який застосовувався до цього. Оскільки умови випробувань більш реалістичні, то отримувані відповідно до циклу WLTP значення споживання пального та вмісту CO₂ у відпрацьованих газах у багатьох випадках вищі за ті, які отримувалися відповідно до циклу NEDC. Значення споживання пального, вмісту CO₂ у відпрацьованих газах та запасу ходу можуть відрізнятися відповідно до реальних умов користування та різноманітних чинників, таких як частота перезаряджання батареї, манера їзди, швидкість, конкретний склад обладнання, наявність додаткового обладнання, тип шин, температура навколишнього середовища та температура у салоні. Зверніться за додатковою інформацією до найближчого дилера. Детальніше можна дізнатися тут.